Шановні українці! В цей складний для всіх нас час, хотіли б повідомити вам, що компанія Uptool працює на повну потужність наскільки це можливо за таких умов! Підтримуємо українську економіку! Купуй українське!

Товарів в кошику: 0
Найменувань: 0
Сума замовлення:
Перейти до оформлення
  • Vodafone: +38 (050) 821-48-81
  • Kyivstar: +38 (098) 046-75-27

Гарантійні зобов'язання по ремонту і обслуговування

Гарантійні зобов'язання по ремонту і обслуговування поширюються тільки на заклепувальний інструмент для різьбових заклепок UPTOOL. Термін гарантійних зобов'язань регламентується виробником і становить 24 місяці з дати продажу. Відлік зобов'язань з гарантійного ремонту та обслуговування починається з дати продажу інструменту, підтвердженої товарною накладною, що поставляється разом з придбаним інструментом. Поломка або фізичний знос витратних елементів, а саме, різьбових штоків і клепальних гайок під дію гарантійних зобов'язань не підпадають.

Відмова в гарантійному обслуговуванні заклепувального інструменту може бути проведений:
  • в разі виявлення слідів розтину корпусу заклепочника;
  • модифікацій конструкції інструменту не передбачених паспортними даними;
  • установки неоригінальних запчастин або запчастин, не передбачених паспортними даними інструменту і спроб самостійного ремонту персоналом без достатньої кваліфікації;
  • використання інструменту крім його прямого призначення;
  • а також установка заклепок, не передбачених паспортними даними.

Післягарантійний ремонт

Після закінчення терміну гарантії, коли інструмент був придбаний не у нас, або при порушенні користувачем умов гарантійного використання заклепочника, компанія UPTOOL зможе здійснити необхідне післягарантійне обслуговування і ремонт Вашого заклепувального інструменту для різьбових заклепок. Наші висококваліфіковані фахівці, при необхідності, здійснять огляд, технічне обслуговування та необхідний ремонт інструменту. Крім цього у нас ви зможете придбати необхідні запчастини або витратні елементи для самостійного ремонту, або технічного обслуговування.

Вимоги, що пред'являються до інструменту, при прийомі на гарантійне та післягарантійне обслуговування

  • Для підтвердження гарантійних зобов'язань до інструменту додається гарантійний талон, який видається при покупці.
  • Сканування та оцифрування друкованої, що не перебуває на гарантії, проводиться тільки після узгодження з клієнтом необхідних витрат на запчастини і ремонт. Якщо вартість, що підлягає до сплати, не влаштовує замовника, то оплачується вартість виробленої «дефектації».
  • Що здається на ремонт, або обслуговування інструмент повинен бути чистим, без будь-яких додаткових аксесуарів і оснащення, не передбаченої паспортом інструменту.
  • Видача інструменту, після обслуговування або ремонту, проводиться тільки після 100% оплати замовником вартості здійснених робіт, використаних матеріалів і запасних елементів.
  • Безоплатне зберігання інструменту після проведеного ремонту становить 15 діб з дати інформування замовника про закінчення ремонту. Після закінчення цієї дати, зберігання інструменту здійснюється на платній основі і становить 30 грн/добу.

Як повернути товар

  • Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті)
  • Заповнити заяву про повернення, прикладена до замовлення
  • Додати копію накладної, яка прийшла до Вас на Е-мейл при оформленні замовлення або продиктувати її номер, зв'язавшись з нами по телефону. Вказати спосіб повернення грошових коштів (поштовий переказ або перерахуванням на банківський рахунок із зазначенням реквізитів)
  • Вислати посилку Новою Поштою на відділення: м. Харків, відділення №2
  • Після відправлення посилки, повідомте нас будь-ласка про це, написавши листа на електронну пошту zaklepochnik.com.ua@gmail.com

ПІДСТАВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

Покупець має право зробити повернення Товару (Повернення Товару проводиться, якщо зазначений Товар не був у споживанні, збережено його споживчі властивості, фабричні ярлики, товарний вигляд і т. П.), Без вказівки причин протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Товару безпосередньо від продавця або осіб які мають Продавця.

Обмін/повернення і ремонт товарів придбаних в Інтернет-магазині «Zaklepochnik» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів».

При дотриманні умов згідно з цим законом клієнт оплачує зворотну доставку за діючими тарифами перевізника.

У разі гарантійного повернення Інтернет-магазин «Zaklepochnik» бере на себе зобов'язання покрити вартість витрат клієнта за пересилку товару.

Повернення Товару, в разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умов Замовлення, які виникли з вини Продавця:

У разі якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і вимагати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар повинен бути повернутий Продавцю зі збереженням первозданного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Ознайомитися з повною версією закону про права споживачів ви можете за посиланням:

Докладніше